العودة   الموقع الرسمي للاعلامي الدكتور عمرو الليثي > الأقسام العامة > القسم الاخباري
إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-29-2011, 08:59 PM
محمد زنادة محمد زنادة غير متواجد حالياً
مشرف عام
 

Lightbulb شاهد بالصور....الدستور بالصور: مؤامرة على الثورة

الدستور بالصور: مؤامرة على الثورة





تنفرد جريدة الدستور الصادرة غداً بصور نادرة للزميل أسامة همام، حول قيام البلطجية باستخدام أسلحة في ميدان التحرير، لضرب الثوار، وإحداث حالة من الفوضى العارمة.
وتستند الدستور لشهود عيان، حول مطالبة البلطجية بعدم محاكمة الرئيس المخلوع. كما تنشر صوراً للعديد من شباب البلطجية المزودين بأسلحة نارية وبيضاء لإرهاب المارة والمواطنين بوسط القاهرة، وحول ميدان التحرير.

وتبين الصور فلول الحزب الوطني التي خرجت لإحداث الفتنة في البلاد، بعد صدور حكم المحكمة الإدارية العليا، بحل المجالس المحلية، التي يسيطر عليها 53 ألف عنصر من عناصر النظام البائد بأنحاء المحافظات.

اقرأ المقال الأصلي علي بوابة الوفد الاليكترونية الدستور بالصور: مؤامرة على الثورة












المصدر:
رد مع اقتباس
قديم 06-30-2011, 01:27 AM   رقم المشاركة : [2]
hanaa.sefrioui
عضو
 
افتراضي

الحمد لله زي ما كنت متاكدة مليون في المية اصل يا جماعة مش معقولة فلدات اكباد الاهالي اللي ولادهم قدمه حياتهم من اجل الوطن يجه يخربه البلد طبعا ده حاجة ما تدخلش العقل دول ولادهم ماتوا عشان مصر 0....فاللي انا شايفاه ده خطة ومؤامرة قذرة تزامنها مع الغا المحليات في مصر مش ممكن يكون صدفة..ثم البلطجية اللي ضربه الاهالي من مؤيدي مبارك وذلك ما سبق وصرح به المدير القومي للسرك..يمكن يا جماعة بل اكيد الغلط اللي ارتكبه الشرطة انها بقت بتضرب الكل بالقنابل وتسترجع اسلوبها المستفز المهين اللي كان قبل الثوةرة واللي لايمكن المصري النزيه يتقبله بعد الثورة لانه حسب متابعتي في ناس صرحه لا هما من اهالي الشهدا ولا البلطجية كانوا فقط معديين ووقفه يعرفه ايه اللي بيحصل فاذا بهم يجدون انفسهم يرشقون بالغازات المسيلة للدموع وبالضرب من الشرطة فانا شايفة بالاضافة للمؤامرة اللي قام بها البلطجية ويا عالم مين وراها بالاضافة لده كمان سياسة الداخلية غلطت جدا باستخدمها اسلوب العنف وهي تعلم جيدا لن يولد الا اعنف منه فمتى سنرى تغيرا في سياسية الداخلية واعني بها كل البلدان العربية ام ان الداخلية ستظل هي الداخلية بمفهومها التقليدي القمعي


التوقيع: مقتنعة أن المعاناة تولد الابداع
نعم الابداع أساسه المعاناة
hanaa.sefrioui غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
بالصورالدستور, mojfge3wsd


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع